Hello Sunday !

     Datum: 2009-01-11 Kl: 20:50:50
Igår var jag hos Jocke som vanligt och där var även Malin vilket var trevligt. Jag & Malin poppade färdigt Marcus popcorn och tog dom och satte oss och kollade på "World Trade Center". I pausen kollade vi på "Diagnos X" som handlade om en barnmördare på ett sjukhus. Sen fortsatte vi att kolla på filmen men mitt i den kommer killarna upp och ska kolla på "Disaster Movie" så då var det adjöss med vår film. Deras film var helt utan handling och rätt dålig. Fast den var ändå bättre en dom filmerna dom brukar kolla på som inte jag fattar.

Idag har jag faktist varit hos min mormor och kollat på min mammas kusins adopterade kinesson. Jag trodde han skulle vara sötare om jag får säga det själv, men kineserna är väl som vi svennar. Alla föds inte med utséendet på sin sida.

Sen hängde jag även med pappa till Jönköping och hämtade min lillebror som vatt på läger. Han ju så klart även med ett McDonalds besök.

Jag har också kollat färdigt på första "Summerland" - säsongen nu. Tror jag klarade av  avsnitt idag. Herregud vad jag har lyckats hinna göra saker idag. Bra, bra !

För dom flesta så är det första skoldagen imorgon men det blir det inte för mig. Jag är rutinerad. Nu blir det tv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0