On the peak again !

     Datum: 2009-01-27 Kl: 18:41:47
Idag var vi som sagt på Berget med skolan. Det var väl roligt den första timmen sen ville jag & Linn fika. Sen var det sådär roligt i 40 minuter till innan vi ville fika igen. Sen var det rätt tråkigt i 30 minuter innan vi valde att fika igen. Sen snodde någon mina stavar så jag var tvungen att gå in och fråga efter nya och det var pinsamt och Linn bara skrattade. Hon lever på andra om man får säga så. Sen var det kallt i 20 minuter innan vi bestämde oss för att fika igen. En si sådär fyra fikapauser hinner man lätt med när man aldrig blev tingad att gå på skidskola som barn och därför är rätt dålig på skidor.

Men jag & Linn är inga som lipar över för dåligt med skidkunskap. Det finns ju annat att underhålla sig med. Våra ögon var stora som köttbullar och Linn spanade jävlans efter killar. Hennes första kommentar lät: "Var är alla snygga killar?". Ehm, Linn, vi står i BARNBACKEN !!

Hon har inte alla hästar hemma, även fast hon ägt en häst en gång.


Mamma hämtade mig på berget vid två och undrade om jag ville åka direkt hem ? Ehm, finns det något alternativ tänkte jag. Ja, det fanns det. Det blev en fika på Bernts i Gnosjö av alla ställen. Men det satt som en smäck efter de redan fyra förgågna fikapauserna.

Jaja, nu är det mat !

Kommentarer
Postat av: Holmisssss

va snälla alla mammor är idag då

2009-01-27 @ 21:10:09
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0