Pontus & Mackan - hela och rena !

     Datum: 2009-01-24 Kl: 11:47:12

Kvällen spenderades med Pontus & Mackan - hela och rena. Vi skulle egentligen se på någon film om en yrkesmördare och redan där hör ni att det inte är något för mig. Men efter 20 minuter ger dom sig för det var för dålig kvalité så det blev World Tour istället. Det är något som jag är bra på men jag ska inte klaga på deras insats när det gäller sången för den var mycket bra. Efter det blev det lite Singstar och jag har kommit på att det är kul att sjunga mot killar för då är det enda gången jag vinner. Det blev även lite youtube men då höll jag på att somna. Till slut efter runt tre försök så fick vi äntligen tillåtelse att gå ner och äta. Så vid halv två ville Marcus ställa sig och steka kycklingfilé men vi fick hejda honom lite. Till slut blev det i alla fall lussebullar, mjölk och något tunnbrödssak.



PEACE !

Kommentarer
Postat av: Ms

PEACE!

2009-01-27 @ 20:22:17
Postat av: anonym vän

jädra vad han i orange va lik en sköldpadda ! PEACE

2009-01-27 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0