Stormen Gudrun på pogrammet !

     Datum: 2009-01-26 Kl: 20:38:59

Sitter och kollar på något program om stormen som mina föräldrar bestämt tyckte att jag skulle se. Det är rätt dåliga skådespelare men det brukar inte vara mycket bättre när det är svenska produktioner.

I morgon blir det Isaberg för hela slanten. Det krävs nog att jag går och lägger mig i tid så att jag är pigg och glad imorgon för jag är ingen gud på att åka skidor. Linn har fått låna ut halva sin outfit till mig för det äger jag ingen själv så det tackar jag för.

Tjiiing !


Kommentarer
Postat av: Bella

hahah jag förstår dig, den kvinnan är inte att lita på :D

2009-01-26 @ 20:44:14
URL: http://lovelibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0