Studiedag !

     Datum: 2009-01-30 Kl: 16:19:12
Den här morgonen var så efterlängtad och den blev så bra. Däckade redan vid tio igår och sov till tio idag. 12 timmars sömn om dagen gör mig glad. Jag firade att det var studiedag genom att åka till Värnamo med min mamma och lillebror bara för att jag aldrig är där annars. Men jag fick min älskade kycklingbaguette på Snipen och sen var jag tvungen att handla upp en bonuscheck på JC på 800 spänn också. Men det gick det med.

Sofia, jag har köpt sådana där servetter på Åhléns. Avis ?

Vad händer idag kära vänner ?
Överraska mig ?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhhhhhhhhhhhhh

2009-01-30 @ 17:45:33
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0