The last day in freedom !

     Datum: 2009-01-07 Kl: 17:34:14
Efter mitt nattliga samtal med Hang igår så bestämde vi oss för att sätta klockan tidigt idag för att göra ett försök till att vända tillbaka dygnet. Det gick ju bra. Jag somnade halv 3 och vaknade klockan 10. DÖD. Ställde om klockan till halv elva och kollade där efter på datorn och gick inte ur sängen förrens tolv. Men det var enbart för att steka mig en hamburgare och ta med tillbaka till sängen igen. För Hang gick det där emot sämre. Hon somnade inte förrens åtta på morgonen och gick upp halv 12. Det är aldrig någon idé att vända tillbaka dygnet för det ger ju inget resultat ändå.

I morgon är det som sagt skola igen och det sprutar i stort sett tårar ur ögonen på mig när jag tänker på det. Lite av anledningen kan vara min förkylning jag haft sen nyårsafton i och för sig.

Nu ska jag ner och äta sen ska jag förbereda mig inför år 2009. Det kommer bli ett dyrt år, det känner jag på mig.
Tur för mig då att min mamma gav mig en klädchek på 800 riksdaler idag. I love here ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0