The Year of 2008 !

     Datum: 2009-01-01 Kl: 21:32:07
Januari

Det var på den tiden vi fortfarande åkte runt på mopeder kors och tvärs i byggderna.
Min blogg såg ut så där.
Linn Svensson fyllde 17 år och jag gav henne inte en enda present.

Februari

Jag var med Paulina i Göteborg och åkte vilse med spårvagnarna utan att betala.
Amanda fyllde 17 år. Jag minns inte ens vad jag henne.
Melodifestivalen gick på tv och alla lärde vi oss hela texten till "Carina Berg" som var den nya innelåten.

Mars


Jag anmälde alla jag kände till Gert Fylkings "Christer till Belgrad - kampanj" helt utan anledning.
Min blogg ändrade utséende tack vare Majken.
Olivia fyllde 17 år.
Vi hann med en fest på påskafton.

April

Jag hann kolla på en hel dokumentär om kungafamiljen tillsammans med Paulina.
Engla mördades.
HV 71tog hem SM - guldet.
Kuckelikugubben på min gata hängde sig.

Maj

I Maj var mina älskade tygisar fortfarande i gott skick.
Vi han besöka Elmia för en yrkesmässa och hälsa på Peter Siepen.
Jocke fick köra sin nya motorcykel.
Linn Svensson gjorde livet mycket lättare genom att komma på uttrycket "räkan".

Juni


Min pappa högg ner en stor gran och satte upp på grannens tomt.
Jag fick sommarlov.
Jag sommarjobbade på dagis.
Jag firade en toppenbra midsommar.

Juli



VI var i Kickos stuga och åkte vattenscooter.
Jag & Paulina var utomlands.
Var i Halmstad och grillade på stranden med gänget.
Var i Falkenberg och solade på båten i flera dagar med familjen Nielsen och Hannes.
Chillade i Amandas stuga.
Hanna gjorde en klassiker, fick kebabsås på benet.

Augusti


Vi hade två av årets roligaste fester i tennishallen den sommaren.
Vi var på Liseberg.
Jag besökte Greveholm tillsammans med Gert.

September
 


Världens älskling Nasse dog.
Joakim skaffade Pysen.
Angelica tog körkort och vi blev ett med McDonalds.

Oktober


Jag fyllde 17 år.
Jag klippte av mitt hår och färjade det i en underlig färg.
En del helt okej fester.
Jag åkte till Stockholm med Sofia och hade skit kul.

November


Var på Gavin DeGraw tillsammans med Sofia, Emma och Elin.
Hade pannkaksfrukost med Hang tidigt innan skolan.
Bakade pepparkakor med Svennis, Emmas och Sofia.
Fick äntligen se Aurore.

December



Praktiserade på salongen i 2 veckor.
Fick en woododoll av Hang.
Fick en jättebra julafton.
Firade ett hejdundrade nyår !



Kommentarer
Postat av: Gert

Greve var ju helt klart höjdpunkten 2008 ;-) Sorgligt Kuckelikugubben :-( Det känns som han fortfarande kuckelikuar lite då och då ;-)

2009-01-01 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0