This is cute !

     Datum: 2009-01-16 Kl: 22:05:09
Hang hann i alla fall blogga ett förlåtinlägg innan hon gick och jag gillade det så mycket så jag bjuder på det här.

Ur hang. blogg.se

Michaela Lundberg

Ska jag börja med förlåt? Hahah. Jag är påväg ut men måste bara blogga om min vän Michaela.
Hon är nog den enda som vet vad hela min familj heter. Hon är den enda min pappa pratar om hela tiden.
Hon är bra hon. Hon har ett stort påverkan på mitt liv, och jag känner att tredje ring kommer att bli förjävligt utan Mixing på JB.
Jag kommer att ruttna på mornarna vid hållplatsen. Vem ska säga - Hang, det är kaaaaaaaaallt, på morgonen?
Ingen. Ingen alls. Jag älskar henne jätte mega mycket. Vi har massa minnen. Det mesta handlar om mat men vafan, mat är väl ändå bra?

Hon har alltid massa saftiga nyheter om folk på våran skola. Men ibland har väl jag också bra nyheter?
Förra året låg våran vänskap lite lågt, det tyckte jag var lågt av oss. Men we're back on track.
Vi är singstar-äta mat-skvaller-JB-tidsfördriv-polares! I like it.
Hon klipper hår och jag designar bloggar, isn't life good?
Hon är blond i rötterna, jag är svart. It's so great.
Hon är den ända som tycker att det är kul hos mig.
Hon tycker om mig som jag är det är bra.
Hon tycker att jag är skillad ibland också, och hon tror oftast att jag är smartare än henne HAHAHA!
Just kidding.

Måste dock fråga henne på måndag hur hon gör så att hon får sluta tidigare när hon har Jörgen? Jag får ju inte ens gå en minut tidigare när jag har honom! Att hon lyckas. Nej det var allt om min vän Michaela, henne håller jag kärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0