Tired.

     Datum: 2009-01-21 Kl: 21:28:52
Jag är för trött för att blogga idag så ni får ett inlägg från Sofias blogg för där står det i stort sett vad jag gjort sen sist.

"Igår bar det ju av hem till Emma eftersom vi nu mera har mega sovmorgon på onsdagar, börjar inte förrän halv 1. Det var jag, Mickan och pappa Lundberg i en fullpackad bil som åkte till Värnamo. Man skulle kunna tro att vi skulle flytta hem till Emma med alla madrasser och allt vi hade med oss.
Pappa Lundberg fick även stå för matkostnaderna, det blev pizza. Och den pizzan satt där den skulle och det gjorde även den pizzan jag åt tidigare under dagen. Ni förstår, mitt nyårslöfte är inte att äta nyttigare eller träna som dom flesta, mitt är att fläska mig i så mycket pizza som möjligt!

Efter pizzafrossan bäddade vi med våra fina madrasser och la oss och kollade på Baywatch. Vi såg typ 5 avsnitt sen orkade ögonen inte med mer nakna överkroppar.

Vaknade sådär kvart i 10 idag, skitskönt! Då blev det lite mer Baywatch och sen matlagning. Sen hann vi inte med så mycket mer för vi var tvugna att pallra oss till expo och göra lite nytta. Rullade lite permanent, åt lite fralla, klippte lite hår, sen bar det av hem....... "

Nu har min lillebror gjort smoothie till mig med frysta hallon på toppen. Det är nästan så att jag får tårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0