Two Idiots !

     Datum: 2009-01-07 Kl: 21:27:32
Innan när jag satt uppe i soffan och kollade på tv så kom min lillebror och frågade om deras "krubbelursmet" var bra. (Krubbelurer är typ som tjocka pannkakor) Smeten var bra sa jag och sen frågade han vad man ska ha till. Jag sa att man bara skulle ha socker och så gick han ner. När jag sedan kommer ner så ser jag honom och Alexander sittandes och äta enbart smeten med socker. Då har idioterna inte fattat att man ska steka det först !

Fidde ringde innan och frågade om jag skulle med till Jocke. Min hjärna bara skrek "JAAAAAAAAAAAAA" men nej, jag var tvungen att svara: "Nej, jag ska till skolan imorgon". Det tog emot. Inte blev det bättre av att Fidde totalt skrattade ut mig i telefonen.

Nu ska jag kolla på "Mini's first time, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0