China, China, China !

     Datum: 2009-01-30 Kl: 22:03:34
Ikväll hänger jag med Hang. Det har varit mycket kinesiskt på sistonde. Min pappa tänkte göra mat med kinesisk touch ikväll men det blev inställt när han fick reda på att Hang skulle äta här. För han vågade inte när han skulle få en äkta kines som domare.

Annars så ligger vi i min säng med var sin dator och går igenom livets nödtorft. Vi kollade på en film innan, "The cutting edge - Chasing the dream". Den handlar om konståkning och lite kärlek på det. Det var skit bra så den rekomenderar jag, dock inte till killar för ni kommer tycka att det är en "töntfilm".

Innan vid matbordet så satt vi och snackade om Hangs släkt. Så pratade vi om att några i hennes släkt dog på havet när dom flydde. Mamma frågade hur dom dog och jag tror att hon trodde typ pga sjukdom eller något sånt. Men Hang svarar snabbt och ordentligt: "Dom blev bombade!". Min kära mor blev lite paff och jag och min lillebror gapskrattade. Fy vad taskiga vi är, det är synd om Hangs släkt. Det roliga är att Hang är avundsjuk på några i sin släkt som fick fly till Canada istället som för hennes familj som fick komma till Sverige. Hon är så satans rolig den där Hang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0