Veterinary !

     Datum: 2009-01-15 Kl: 19:04:15
Efter skolan så kom Hannas syster och hämtade mig så åkte vi till veterinären med Kongo. Han skötte sig utmärkt och var helt frisk. Inte konstigt eftersom jag jag gick ut med honom i en hel vecka i höstas. Efter det så körde vi lite på refugen för vi fick möta och orkade inte svänga när vi höll på att öleta efter Lantmännen. Men vi hittade det och skulle in för att köpa ett täcke till Kongo. Men vi slet bara ur alla ur påsarna och sen slängde vi dom och gick för det fanns inget som föll oss i smaken.

Nu ska jag iväg och kolla på Hannas framgångsrika lillebror när han spelar hockey. Kan väl nämna att Hanna kommer vara där. Och Konga. Kan bli rätt fett !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0