What did I hear ?

     Datum: 2009-01-07 Kl: 19:40:22
Hörde jag ett rykte om att Svensson ska till Berget imorgon ? Kommer jag stöta på henne där så kan det här bli intressant. Hon är ju en sån där liten jävel på skidåkning medans en annan kommer med hjälm och mammas jacka. Det här kan verkligen bli intressant, verkligen ...

Jag kommer inte lyckas gå upp imorgon. Särskilt inte efter pappas morgonrapport från egen erfarenhet:
Mamma: Var det jobbigt att gå upp idag eller ?
Pappa: Skojjar du ? Jag visste ju för fan inte ens vilket län jag befann mig i. Hade någon erbjudit mig förtidspension då så hade jag slått till oavsett vad !

Hur ska det gå för mig imorgon då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0