De senaste dagarna !

     Datum: 2009-07-12 Kl: 13:27:21
Jag har i stort sett spenderat de tre senaste dagarna hemma hos Hang i en säng. Vi har kollat på så mycket filmer och serier att jag är helt slut och ändå har jag inte ens rört på mig. I förgår hann vi med lite pedikyr så jag har kanonsnygga tånaglar nu ! Dom går lite i kinesik stil men det var ju Hang som fixade dom så.

Hela dagen igår hade vi "Life of Ryan" maraton. Från klockan ett till klockan sex kollade vi på det. Jag ska för övrigt gifta mig med honom när jag blir stor men det vet jag att Hanna också ska så det kan bli krig. World war !

Igår när jag kom hem så hade Ledighetskommitén "gatutillställning" som dom så fint kallar det. I Ledighetskommitén ingår:

Min pappa = Ordförande pga högst ålder dvs mest livserfarenhet.
Grannen Ola = Ständig sekreterare
Grannen Jani = Ledamot pga att han kom sist till gatan.

Denna gånger var det luftgevärsskytte som gällde som tydligen är en tradition. Med lite alkohol vid sidan om så ska dom skjuta på en liten tavla och den som vinner efter avslutad omgång får ett pris. Priset har dom dock inte hittats på en men det ska i alla fall bli ett vandringspris. Fruar och barn får under pågående tävling stå vid sidan om och heja på. Eller så var dom också tillåtna att vara med och delta, jag vet inte riktigt, jag avstod i alla fall från att skjuta.

Istället satt jag, Hang & Jimmy inne och spelade Cluedo. Det är ett mycket underskattat spel för det är ju skit kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0