Fredag !

     Datum: 2009-07-04 Kl: 00:24:50

Milda Mathilda vad det åskade idag ! Men jag blev inte rädd en enda gång faktiskt, anar jag att någon har växt upp?

Jag fick ett nöd-sms-rop från Hang som behövdes hämtas i Hestra så en annan fick rycka ut med bilen och en mamma jämte för att hämta henne. Jag körde faktiskt bra idag igen, det tycker i alla fall min mamma !

Till kvällsmat blev det grillat och det satt som en smäck. Mitt under måltiden ringer herr Joakim Bladh och sa att det skulle bli badning i Piket. Seriöst bad var det den här gången med simfötter och cyklop ! Paulina fick dock nackspärr av det enda och lilla graciösa hopp hon gjorde !

När vi släppte av Paulina träffade jag på min nya vänn, hunden Rufus. Jag ska till Paulina imorgon och hundvakta honom. Det är ett hårt jobb men någon måste göra det...

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0