Hankie !

     Datum: 2009-07-23 Kl: 00:37:14
JIPPIE - DOO, Hankie kom hem idag från Öland så jag har träffat henne idag och laddat mig med en ny dos av lite kines.
TRÅKI - DOO, jag åker till Kreta imorgon så jag kan inte vara med Hankie när hon nu kommit hem.

Jag fick två souvenirer från Öland av Hang. En tuggummi-maskin och en böjbar rosa penna. Varför ger alla mig pennor ? Men jag blev glad för mina presenter, jag har alltid önskat mig en tuggummi-maskin ♥

Efter att ha läst Kenza's blogg precis så insåg jag att vi kommer spendera lite av vår dyrbara tid på samma flygplats, samtidigt på Kreta. Mitt plan landar lite innan hon och hennes friendos åker hem. Bryr hon sig ? Inte ett skvatt ! Bryr jag mig ? Ja, lite ... man är ju ändå lantis liksom !

Känner dock att hon har haft en betydligt roligare vecka på Kreta än vad jag kommer få. Inte för att jag klagar på att få åka till Kreta men en familjesemester är inte riktigt samma sak som en partyvecka ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0