I'm home !

     Datum: 2009-07-31 Kl: 13:50:19

Landade kvart i tre inatt och halv fem var jag hemma i mitt kära hus. Jag ringde Hang en snabbis och sen slocknade jag på dirren.

Nu har jag vaknat och ringt runt till alla mina kompanjoner och ventilerat mig.

Jocke och dom andra fastnade nere på Mallorca efter att en bilbomb sprängts 100 meter ifrån dom. Så dom fick inte flyga hem så dom fick fixa nya biljetter och jag hörde rykten om att dom var i London nu och ska sen fyga vidare till Köpenhamn och sen tåg därifån och hem. Jag hörde något om att dom fick sova på stengolv med. Ja, herregud det är bara Jocke och dom som kan råka ut för något sånt !

Förövrigt så är jag ledsen att behöva säga det men jag tror att jag drabbats av svininfluensan. Det satt ett barn bakom mig på flyget hem som hostade märkligt och nu tror jag att jag är drabbad ...


Nu måste jag ner och äta. Jag har inte ätit på hela veckan. Det är någon grej min kropp har, jag går in i någon slags fas när jag lämnar svensk mark vilket gör att jag inte kan äta. Istället uppkommer en ny diet bestående av chips och vatten med inslag och någon liten matbit. Ska bli intressant att se hur mycket jag gått ner i vikt denna gång.

Nu ska jag äta !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0