SMS

     Datum: 2009-07-17 Kl: 23:42:32
Sms konversation i natt.

Hanna Nielsen, 00:59 :
Att jag ha varit hos surfar-xxxxx ikväll med några. Att jag och han åkte och hämtade pizza ensamma. Att jag satt på hans röv och gav massage. Att jag har känt på hans dreads. Fin tosdag.

Michaela Lundberg, 01:01 : Att jag är avis.

Hanna Nielsen, 01:03 : Att jag vet. Han är så snygg så jag dör. Något som han också råkade nämna är att hans låtsaspappa är min chef. Måste betyda halva inne? Dessutom skrattade han åt mina skämt. OCH han ska festa med oss i morgon. Mer info kommer. Han är nästan på samma nivå som Ryan Scheckler, och jag skojar fan inte.

Michaela Lundberg, 01:06 : Bajs på dig. Tar du han så tar jag Ryan ! Godnatt.

Hanna Nielsen, 01:06 : FÅR jag han, så får du Ryan ! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0