Torsdag !

     Datum: 2009-07-02 Kl: 22:34:07
Idag var jag ambitiös och duschade och sminkade mig och hela paketet men till vilken nytta ?
Jag har knappt visat mig bland folk, jag har i stort sett hängt med min lillebror och Calle hela dagen.

Calle Balle Bajs är nämligen i Sverige nu igen och hälsar på oss. Vanligtvis så bor skiten på "The Palm" i Dubai. Egen strand, eget hav och egen pool ingår i priset. Men jag vill nog inte ens veta vad priset är.

Han frågade vad man kunde göra här och det roligaste vi kom på var: spela minigolf, bada eller hoppa studsmatta.
Istället frågade jag honom vad man kunde göra i Dubai och han började rabbla upp saker som: bada med delfiner, gå till något "mall", åka skidor inomhus osv... Inte skulle väl jag vara avundsjuk ?

Han är för rolig ibland alltså ! Idag var dom på Dardania och käkade pizza och eftersom han inte orkade äta upp allt så "boxade" han den. Det är det nya mina vänner ! I Dubai tar man tydligen med sig maten hem i en "box", som en doggybag antar jag.

The Palm ... Inte skulle väl jag vara avundsjuk ?

Något såntdär ser det väl ut ungefär skulla jag tippa på ...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 23:23:41
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0