Besök hos Pontus !

     Datum: 2009-07-08 Kl: 18:02:33
I måndags åkte vi mot Halmstad för att sova där en natt före vi åkte vidare till Båstad. Varför i gjorde det vet jag inte, det var bara att packa och åka med och vara glad. På kvällen gick vi på bio, "The Uninvited" tror jag den hette. Den var faktiskt bra så för en gångs skull var det  en film jag gillade !

På tisdagen åkte vi in till stan lite, fixade födelsedagspresenter till Pontus och käkade lite på Donken. Vi tog McDrive och det var ett jäkla liv i bilen men tillslut kom vi fram till Pontus utan att någon hade spillt på sina kläder.

Hurra, Pontus fyller år !

Födelesedagsmat: Tacos !



Pontus stuga var jättemysig och jag och Paulina tog oss friheten att gå runt och dokumentera lite. Efter det satt vi på balkongen och spelade kort för vi hittade jättestora kort som vi var tvugna att testa.






Fortsättning föjer ...

Kommentarer
Postat av: Giang

Mickan, du tycker om att leka Nils Karlsson Pyssling va? Haha!

2009-07-09 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0