Stand still, Look pretty !

     Datum: 2009-07-01 Kl: 22:23:31
Mitt liv står rätt still just nu. Jag går kvar i samma damm och lever kvar i samma kläder om man säger så.
Det är den här onödiga värmen som har intagit dagarna nu. Det är svetthett men ingen sol så det går inte att sola.
Det enda man kan göra är att ligga inne och svettas.

Idag övningskörde jag med min mamma en sväng runt om här i byggderna. Vi var även inne och köpte lite böcker att ha med oss till Kreta så nu ska jag läsa dom två första Twilight böckerna till att börja med. Det är ju inte lite ord i dom där böckerna, tänk vad smart jag ska bli. Jag har läst första kapitlet och känner redan att hjärnverksamheten börjar ordna upp sig där inne !

Övningskörde även en sväng ikväll med halva familjen med. Det började regna satan och min kära moder bara skrek i baksätet medans en annan satt framför ratten och gapskrattade. Men vi klarade oss ur den stormen med ...

Tror faktiskt jag ska lägga mig och läsa lite i min nya bok. Man vet ju i och för sig allting som ska hända eftersom man sett filmen flera gånger men dom utelämnar ju alltid en massa i filmen så det är lika bra att läsa igenom den. Twilight here I come som en pensionär en onsdagkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0