040609

     Datum: 2009-06-04 Kl: 20:38:13
Jag gillar när det börjar bli så där skönt tempo på lektionerna då det inte finns något kvar att göra. Som idag på svenskan då vi spelade ett spel som i stort sett var detsamma som "Med andra ord". Lisa var i extas eftersom hon äntligen fick spela det spelet och vi hade verkligen kul.

På lunchen raceade jag & Linn bort till banken på farfarsgubbens skrutticykel för att få reda på Svenssons kontonummer. Väl tillbaka var det dags för redovisning av "Det glada 20 - talet". Gick väl sådär. Läste direkt av från Wikipedia och visade en oredigerad film på mig själv och mina kompanjoner utklädda till tjugotalister.

Pluggade lite engelska i bussen för att sedan dirket rusa hem för att klippa Robbin. Kul att träffa den förlorade gängmedlemen i mellanåt faktiskt. Efter honom var det farmor som stod på tur och stilig blev hon.

Har snackat med Hanna som kommer i morgon. Ska bli oehört festligt att träffa henne för det var faktiskt flera månader senda våra själar senast förenades.

Engelskastudering nu tack !



Kommentarer
Postat av: Hanna

fan asså....du är lam!!!

2009-06-04 @ 22:26:34
URL: http://hannanielsen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh gud ja! Jag älskar det spelet! :D

2009-06-06 @ 12:14:42
URL: http://lillalivetlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0