Annars då ?

     Datum: 2009-06-10 Kl: 22:24:13
Ja, annars så har jag och Hankie sjungt lite till en synt idag i skolan i väntan på bussen. Vi tog faktiskt 201 idag så min bror fick hämta oss på stationen. Kom hem och slängde mig i soffan och sov värvat med tv. Har sen dess satt mig med den förbannade engelskan. Har bara en uppgift kvar nu och den får jag ta och göra imorgon.

Har precis plöjt mig igenom ca 200 nya bogginlägg så nu är jag back on track !

Har inga bilder att bjuda på men eftersom Hang alltid snor alla mina bilder så tar jag två av henne som jag bjuder på. Dom är från vår runda med Eliah.

Vaktmästar Eliah race'ar runt med oss i sin Jeeeeep !


Här sitter jag och fikar i mig gratisfikat Eliah bjöd på !


Nu måste det sovas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0