Fridas 18 - års fest !

     Datum: 2009-06-13 Kl: 19:04:51
Igår var vi bjudna hem till Frida på hennes 18 - års fest och dit kom jag & Maria åkandes i en aningens hackig bil. Vad nervösa vi var när vi plingade på dörren men gud vad kul det var att träffa snygging Frida ! Något som är bra med Frida är att det aldrig blir stel stämning när man träffar henne även fast åtminstonde inte jag träffat henne sen hon slutade i vår klass förutom ett litet undantag på UF - mässan.

Vilket hus hon hade för övrigt ! Skit häftig planlösning, jag hade lätt kunnat tänka mig att bo kvar där. Jag hade i alla fall roligt på festen även om jag & Maria såg ut som två outsiders mest hela kvällen. Det var kul att träffa nytt folk och man blir alltid lika överraskad.

Alla onda ting kommer i tre ?
Maria lyckades i alla fall med att gå med gylfen öppen halva kvällen, ramla pladask mitt på golvet och nästan backa in i en bil. Allt detta helt nykter !

Jag har saknat Fridis kanon mycket !
Jag gillar henne ! ♥


Fick inte så bra bilder på snyggis Frida men hon är lika bra ändå !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0