Halmstad !

     Datum: 2009-06-09 Kl: 08:50:43
Igår åktes det till Halmstad i all världens fart med Emma & Linn. Emma var en riktig jävel på stadskörning, jag är impad !
I Halmstad vandrades det runt i affärer och det inhandlades en del. Mitt bankkort brakade dock ihop, jag hoppas det var av överbelastning.

Svenne på Espresso House. Hon vill antagligen döda mig för att jag lägger ut den här bilden.
På hemvägen fick vi stanna och kissa i skogen och sen var vi hemma ute på landet där Emma bor. Hon hade en galen hund och ett eget hus där hon hade sitt rum. Linn vill att jag skriver "Vi hade det chill i smagen-huset". Det roliga fattar bara vi och hennes kompisar. Vi var även och käkade pizza och åkte förbi ett speciellt hus väldigt många gånger.

Hon bor på landet !



Idag satte vi oss i bilen klockan sju för att åka in till skolan med hennes mormor och morfar. VI åkte verkligen i pensionärsfart hit men det var skönt.

Klockan nio ska vi lämna in datorerna. Det råder därför sorg på skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0