Happy !

     Datum: 2009-06-01 Kl: 18:13:21
Vilken dag alltså. Efter att ha solat hela förmiddagen i skolan så fick vi sluta eftersom vi var färdiga med allting inom UF. Så jag & Emma gick hem till henne och slängde oss direkt på gräset och stekte i 2,5 timme till. Sen hade jag premiär för min första körlektion.

Jag var så bra ska ni veta. Eller hon tyckte jag var över förväntan i alla fall så hon blev positivt överraskad. Sen så tyckte hon jag var jätte duktig eftersom jag hade upptäckt en tjej som skulle gå över ett övergångsställe långt innan och det trodde hon inte att jag skulle märka. Men man har ju syn som en falk också.

För att fira min premiär bestämde jag att min pappa skulle köpa Donkenmat och så blev det. Sen övningskörde jag till Gnosjö från Värnamo och det gick galant. Fick även svänga in på salongen och lämna tillbaka en femhundralapp som jag lyckats få med mig från min praktik.

Nu ska jag ta ett kvällsdopp med mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0