Hard work !

     Datum: 2009-06-23 Kl: 22:16:41
Idag började mitt och mina vänners lilla nätta sommarjobb som vi har tjatat till oss från rektorn. Vi ska måla om i korridorerna och en så länge har det gått som en dans. Eller, Hang är vansinnig som vanligt och skriker och klagar medans jag & Marica sköter oss bra. Vi har i alla fall målat färdigt halva korriodoren idag så vi ska nog vara nöjda eftersom samarbete inte är vår starkaste sida. Vi har på oss blå rockar så det ser ut som om vi arbetar i ett fängelse. Barnabete med andra ord.
Sofia kom även och hälsade på en sväng för hon var ändå inne i stan i väntan på sin körlektion. Trevligt !

Min egentliga målarkompanjon Linn kunde inte vara med idag för hon var på en bebisbegravning. Hemskt ♥



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Fick en länk av en kompis,minns inte sidan

2009-06-23 @ 22:58:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0