Jag gör en Paulina ...

     Datum: 2009-06-11 Kl: 20:39:47
... och lägger upp två inlägg efter varandra.

Blöt som ett as tog jag bussen hem, 201 även idag och blev hämtad på stationen. Åkte hem och bytte om och hämtade saxen för att åka till Emma och klippa henne. Hälsade även på lille Hugo och han var så söt. Elin var barnvakt under tiden och det gick strålande även om både bajs och spye uppkom.

Direkt efter det bar det av till Emma i Värnamo för att hämta lite saker jag hade det. Sen hem och göra färdigt engelskan som äntligen är färdig. Sen åka med mamma och lämna pappa någonstans.

Nu har jag precis duschat och ska iväg till Jocke i pyjamas och kolla på film. Det blir lätt så när alla ens vänner får sommarlov före en själv.

Godnatt ungdomar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0