Kompleteringar !

     Datum: 2009-06-09 Kl: 22:12:36
Sitter här och förösker jobba upp alla mina kompleteringar i engelskan. Har gjort färdigt en av dom nu och det får faktiskt räcka för idag. Hoppas bara att den var bra nog nu så att jag inte har gjort allt i onödan.

Klarade av två av kompleteringarna i skolan idag med. Den ena skulle jag bara diskutera lite på engelska och det gick rätt bra. Sen det andra var att jag skulle hålla en presentation om någonting inför en grupp. Vi var ju en liten pittoresk grupp där vår lärare hade lyckats skrapa ihop tre elever från min klass och sen var sin elev från Idrott & Hälsa ettan och tvåan. Eftersom vi skulle hålla en presentation på engelska om någonting i ca tre till fem minuter utan stödord så kom Sofia på den geniala idén att vi skulle prata om varandra och så blev det. Det gick faktiskt bra och jag hade en massa att säga utan att jag behövde så mycket stödord. Dom två killarna pratade om varsitt fotbollslag och det var kanske inte helt otippat med tanke på att dom går på fjärde våningen. Så nu är jag helt insatt i allt som har med Arsenal och Manchester United att göra.

Sova nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0