Kongo Mongoson !

     Datum: 2009-06-25 Kl: 23:12:44

Emma & Alex undrade om jag inte kunde passa Kongo ikväll för dom skulle iväg på någonting och självklart kunde jag det. Jag har saknat honom alldeles för mycket för jag hade inte träffat honom på jättelänge.

Glad i hågen med en hund rikare hängde Paulina med oss ut på en promenad. Jag blev riktigt imponerad över hur duktig han blivit på att gå i koppel. Han börjar växa till sig trots allt.

Efter promenixen sprang han runt på trädgården som en galning och lekte med min lillebror och blev även badad med vattenslangen. Sedan kom han in och la sig och kollade på tv med mig en stund. Efter det bar det av ut igen för att springa av sig det sista och sen blev han upphämtad och hemskjutsad av Emma & Alex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0