Livet i Tranås !

     Datum: 2009-06-18 Kl: 11:23:57
Igår festades det till lite extra hemma hos familjen Nielsen för det blev kycklingspett och jordnötssås till kvällsmat. Kan ha vart för att det var Hannas "myndighetsdag" som dom så fint kallar det här uppe i Tranås.

På kvällen gick vi och spelade beacvolley som vanligt, fast jag kollade bara på. Känner mig som den starkaste svaga länken i lagen annars. Vilken snygging kille det fanns där föresten. Värsta surfaren och vi var helt frälsta. Att Hanna fick honom i sitt lag gjorde ju inte hennes födelsedag mindre bra precis.

Efter att ha kommit hem efter att folket hade badat i "Dämpan" så tog det ca fem minuter innan det ringde på mobilen. Det var Hannas kära P vän som ringde så han och hans vän kom över. Vi kollade på "Livet är en Shlager" fast Hanna lämnade mig och gick och la sig efter halva filmen. Så jag blev ensam kvar med en Twilight och ett Reethard .  Det var det.

Strax måste jag klä på mig för det ska bli så att man kommer vara på resande fot hela dagen idag genom vårt avlånga land. Kommer nog vara framme i Skåne runt åtta ikväll och åker runt två. It's gonna be a loooong day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0