Mirakelstrumpbyxan !

     Datum: 2009-06-22 Kl: 00:09:43
Jag beodrade min mamma för ett tag sen att köpa nya strumpbyxor till mig eftersom alla mina hade tagit slut och jag redan hade plöjt mig igenom hennes förråd av strumpisar också. Så en dag hade hon inhandlat fyra par nya strumpbyxor och la självklart till den förståndiga kommentaren: "Förstör dom inte på en gång nu då". "Nej" svarade jag, men tänkte för mig själv att dom kommer ju vara sönder redan innan veckan är slut.

Men vad hände ?

Det är sådana här tunna nylonstrumpbyxor vi snackar om nu. Jag hade på mig ett par i skolan en dag och fick självklart redan då ett litet hål på benet. Jag tänkte redan då att nu var det tack och hej med dom men gav dom ändå en chans till på kommande fest. Hålet kvarstod men blev adrig större och sen dess har dom använts på tre fester till men ändå går dom aldrig sönder ? Ni tjejer vet vilket mirakel det här är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0