Piket !

     Datum: 2009-06-24 Kl: 23:00:47
Dagens "efter jobbet - aktivitet" blev att åka till Piket och bada. För er som inte vet vad det är så kan jag tyvärr inte förklara det så bra för er heller för jag vet knappt själv vad det är. Det är i alla fall en speciell sjö i skogen. Var det speciella är kan jag tyvärr inte säga exakt men en del säger att det är en "död sjö" och en del säger att det är "källarvatten" man badar i. Vad som är rätt vet jag inte men det är i alla fall väldigt fint och mysigt och vattnet är liksom helt klarblått och genomskinligt men ändå lite grumligt. För att komma i måste man tyvärr hoppa från klippor eftersom det ligger mitt inne i skogen men vågar man inte som jag så går det att hasa sig ner för stenarna men det kräver lite mer enegi !

Ett roligt påhitt med dom bästa och flesta ♥

Jonte posar !

Paulina & Mathilda badar !

Vi är ju ett gäng !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0