Skolavslutning !

     Datum: 2009-06-12 Kl: 17:55:29

Jag började min dag med att försova mig med ca 40 minuter. Tur för mig att Hang skickade ett sms och undrade om jag var vaken för det gjorde att jag vaknade. Sen stressade jag mig ut i pissregnet för att åka med Maria till skolan. I skolan bjöds det på frulle och studenterna sprang runt som idioter och blåste i visselpipor och var glada. Sen bärde det av till Kupolen för skolavslutning.


Skolavslutningen tog nog över två timmar denna gången tror jag. För det skulle delas ut stipendier, visas bilder på studenterna, Rektorn skulle hålla tal, kören skulle sjunga och det ena med det tredje men ack så bra det var. Linn Svensson aka. Svenne - Banan gick och vann ett pris också. Det blev pinsamt för henne att hon var tvungen att gå upp på scenen.


Sen så fick även dom som ville från skolan sjunga och spela och visa upp vad dom kunde och tjohej vad bra en del var ! Jag hade mobilen uppe och spelade in lite av det bästa men ljudupptagningen är inte av högsta klass på videosarna. Men jag bjuder på det bästa jag fick tag i. Det var i alla fall sjukt bra live !


Efter denna lilla konsert som man skulle kunna kalla det så sa vi tack och hej och gick hem och vilken hemresa det blev. Mer om det kommer i nästa inlägg !


Lite student feeling !


 



Eftersom det inte funkar att lägga upp mer än ett videoklipp i samma inlägg idag så får jag lägga upp dom andra två i var sitt eget inlägg sen. Hatar när det ska krångla så här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0