Tisdag !

     Datum: 2009-06-09 Kl: 20:42:59
Fy skämms, denna dagen har inte varit nyttig eller ekonomisk. Dagens måltider kommer här:

Frukost: En resa till Donken med Anelica, Sofia & Emma. Där käkade vi McToast för glatta livet.


Lunch: Vi hittade vär kära vaktmästare Elijah under dagen och vi hade inget för oss så vi undrade om vi inte kunde få åka med honom på lite uppdrag. Sagt och gjort. Två sekunder satt jag, Hang, Sofia & Emma i Elijahs bil och åkte till posten och hämtade brev. Sen åkte vi och fikade och Elijah bjöds oss allihop.

Mellis: Eftersom vi väntade på att balen skulle börja så hade vi ett antal timmar att slå ihjäl och det gör man lättast genom att sätta sig och fika. Stundens intag blev en macka och ett wienerbröd.


Kvällsmat:
Jag kommer hem och är tjurig som ett as. Det blir inte bättre av att dom inte har ätit något vettigt till kvällsmat här hemma så det slutar med tre knäckebröd med ost på som är min nya drog. Jag äter det när helst det finns tillfälle.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0