Tisdag !

     Datum: 2009-06-02 Kl: 21:49:40
Förmidagen gick i ett rasslande race. Vi satte bara upp en frisyr och fick bra kritik för den och fick till och med gå tidigare till maten. Efter lunchen hade vi studentmöte och som vi hade anat genom telefonen så var han snygg. Väldigt snygg ! Vi tror dock att han hade tjej för han hade ett halsband med ett brutet hjärta och en bokstav. Mötet gick i alla fall bra och han bjöd på vatten och energidryck. Tråkigt nog så var vattnet vidrigt men sådant kan man ta.

Efter skolan hänkade jag med Sofia när hon skulle klippa någon i Värnamo. Sendan blev vi skjutsade till Donken och där hände det grejer. Vi gick in och beställde en glass och tre McChicken plusmenyer. Sofia fick sin mat direkt men mitt skulle dröja några minuter bara. Tio minuter senare hade vi fortfarande inte fått någon mat men Karin som hade skjutsat dit oss kom in och sa att dom hade levererat två cheeseburgare till henne i bilen. Dom var inte våra men vi tog gladeligen emot dom. När vi väl fick min mat så bad han om ursäkt för förseningen och undrade om han kunde bjuda på kaffe eller något. Jag tackade nej till kaffet men blir man erbjuden gratis grejer så är man ju inte den som är den. Så jag föreslog pajer istället och ut kom han med tre stycken. Snacka om att vi smäckte i oss mat för ett helt kompani idag !

Nu ska jag slagga med mina vänninor hos Emma som har tagit ett nytt steg i livet idag. Jag gillar't !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0