Torsdag !

     Datum: 2009-06-03 Kl: 21:52:02
Vaknade upp vid halv tio hos Emma. Vi packade ihop oss och traskade iväg till skolan för att ha ett litet eget möte och bestämma stundentmösseföretag. Det gick riktigt bra och vi ringde upp snyggingen och pressade lite priser. Vi har även sökt efter honom på facebook och han finns där. Perfekt.

Jobbade på Expo till sex. Hade 4 kunder, tre klipp och en sling. Gick kanon och fick massa beröm och lyckades skrapa ihop 60 spänn i dricks. Kastade mig i bussen hem för att hinna hem till sju och klippa Sara. Även det gick smärtfritt så jag hann slänga i mig lite mat. Sen var det direkt upp hit för att börja plugga till engelskaprovet på fredag och det var här det tog stopp. Jag läste i ca tre minuter innan jag gav upp hoppet och tänkte "Jag tar det imorgon". Jag vet att imorgon har jag verkligen inte tid men vad gör det om hundra år ?

Har haft fullt upp hela dagen som ni ser så har därför inte hunnit uppdatera. Måste förska plugga lite innan jag snusar till !
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0