Twilight !

     Datum: 2009-06-08 Kl: 00:14:04
Jag vet att jag är ca hundra år efter men ikväll tog jag mig faktiskt tid till att lägga mig och kolla på Twilight. Den var ju bra ju ! Så romantiskt som det bara kan bli när den ena vill käka upp den andra.

Imorgon är jag i alla fall ledig så då ska jag på en dagstripp till Halmstad med Emma & Linn. Sen slaggar vi över hos Emma så är inte hemma igen förrens på tisdag eftermiddag. Jag varnar er därför för att det kan bli dåligt med uppdaterande med tankte på att jag inte kommer vara hemma så mycket plus att jag ska lämna in datorn på tisdag. Men jag får väll sno mamma & pappas dator i sommar. Det har ju fungerat förr, för min egna virusbomb finns det nog inte så stort hopp för i sommar.

Nu ska jag sova så jag är utvilad för trippen imorgon !


Kommentarer
Postat av: Hang

Du är hemma sent på tisdag idiot! :O

2009-06-08 @ 09:59:07
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0