Vänskap !

     Datum: 2009-06-22 Kl: 23:10:47
Den vänskap jag & Sara har är något jag skulle vilja kalla P E R F E K T.

Man behöver aldrig tänka på att man måste höra av sig för att "det var länge sen vi sågs".
Det blir aldrig tillgjort när man inte träffats på länge och när vi väl träffas så har vi väldigt roligt och gör väldigt idiotiska saker.

Det är absolut ingen "The Sims-vänskap" som är något utav vad jag hatar. "The Sims-vänskap" är den vänskap som är i stort sett exakt som den i spelet. T.ex. "Victor Spökh är inte längre en vänn till familjen, lite visat intresse skulle kunna göra underverk" - rutan som ploppar upp i spelet som gör en vansinnig. Sådan vänskap har man med en del. Där man känner att man måste göra sig hörd och visa att man finns för att den andre ska vara nöjd.

Vänskap ska inte vara besvärligt. Det ska tas som det kommer och man ska inte känna någon press.
Som med mig & Sara. Vi är bara glada dom dagar då vi faktiskt ses ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Sara?:)

Jag gillar vår vänskap, sommar och vinterlov är bra! (: <33

2009-06-29 @ 14:36:34
Postat av: Sara

Det var jag som skrev de xD

2009-06-29 @ 14:37:30
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0