24 hours !

     Datum: 2009-03-28 Kl: 18:29:33
De senaste 24 timmarna har jag:

  • Välkomnat Hanna till mitt hem.
  • Ätit Tacos.
  • Lekt namnlekar med Hanna i min säng.
  • Väntat på att killarna ska komma hem från Jönköping.
  • Sovit med Hanna en timme.
  • Blivit hämtat vid elva för att åka till Jocke.
  • Klippt Robbin.
  • Åkt hem vid ett och sovit med Hanna.
  • Vaknat vid elva med Hanna.
  • Käkat toast.
  • Kollat på Gossip Girl.
  • Klippt halva familjen.
  • Duchat.
  • Åkt en runda med mamma.
  • Datorn.
Så nu sitter jag här och undrar vad som händer ikväll ? Jag skulle gärna vilja ha kinamat också men tror inte att det förslaget går igenom denna lördagen också. Måste nog kolla vad dom där killarna gör ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0