At Chinatown ! ♥

     Datum: 2009-03-27 Kl: 19:57:22
Fick efter tjat och våld tillslut följa med Hang hem efter skolan idag. Jag ville dit för att jag trivs där men Hang tror att det bara är för maten och visst, det är det till en viss del. Men hon gör precis lika dant hemma hos mig, bara äter.

 

Jaja, vi åt i alla fall och sen åkte vi med hela familjen Bui och storshoppade mat i Gnosjö i äkta kinesaffärer. Det var mig en upplevelse vill jag lova. På första stället bara glodde dom på mig som om jag var en utomjording så jag fick gå ut där ifrån. Istället satte sig jag & Hang i bilen och snackade med hennes pappa. Han babblade på om samer och om Vietnamn och lite till. Han sa också att han hade rätt till att drömma vilket är så sant.
I den andra affären där emot kollade ägaren på mig och skrattade hela tiden men jag såg väl helt borta ut i den affären. Men han såg ut att älska mig så jag ska nog komma tillbaka någongång med familjen Bui känner jag. Jag älskar den familjen alltså !





Strax kommer Hanna och sen blir det en sväng upp till Joakim. Han är dock inte hemma men vi är där ändå. Alla älskar vi Jockes hus, med eller utan honom i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0