At Joakim's !

     Datum: 2009-03-01 Kl: 11:22:36
Det blev en sväng till Joakim igår i all fall. Men först åts det kinamat vilket jag är totalt frälst i. Marcus säger jämt att vi inte äter något annat i min familj men det gör vi visst.

Vi åkte i alla fall till Jocke och kollade på Melodifestivalen. Jag blev skit sur när inte Sarah gick vidare till finalen. Vem vill höra någon gammal operatönt ?

Sen skjutsade vi i alla fall hem Paulina och Jocke körde lite för fort så till och med Fidde sa till för att han riskerade våra liv. Då fick Jocke något ryck och skrek att han har riskerat våra liv sen han köpte moped så det skiter väl han i. Jag kände där att det hade varit ganska aktuellt att stanna och sova över hos Paulina men jag följde med hem ändå. Väl hemma slängde vi oss i soffan i en hög med Pysen överst på mitt huvud och kollade på tv.

Marcus förstörde Melodifestivalstämningen med att spela musik på datorn.


Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: idag har jag övningskört och pluggat lite :) vad har du haft för dig?

2009-03-01 @ 17:27:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie k

behöver du fortfarande hårmodeller ? :P

2009-03-01 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0