Att göra en designad hundbajspåse ... !

     Datum: 2009-03-14 Kl: 17:19:13
Kvart över sju fick jag masa mig upp idag för att åka och fixa våra hundbajspåsar till vårt UF. Fråga oss inte varför vi har valt att göra designade hundbajspåsar för det har vi själva inget vettigt svar på.

Enligt Sofia skulle detta pådrag inte alls ta lång tid. Själva produktionen skulle ungefär ta ca 20 minuter. Vad hände med dom 20 minutrarna undrar jag bara ? Vi var där från klockan åtta till klockan tre ! Själva packningen tog kanske bara en timme men att vänta på att dom skulle produceras gav oss ca 5 timmars dötid utspritt på en hel dag. Så vi satt inne på ett kontor, varmt som en bastu och spelade Trivial Pursuit för barn, Yatzy, spelade kort, lekte med påsar och gjorde olika hattar av dom och lyssnade på musik. Men nu är i alla fall alla påsar gjorda och packade och jag är helt slut.

Hade också lovat att vara hundvakt åt Kongo idag men det blev snarare mamma som fick ta på sig det uppdraget efter som detta spektakel blev ca 5 timmar längre än väntat, men det tyckte hon bara var roligt passande nog.

Nu ska jag strax börja fixa mig inför fest ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0