Brandhunk !

     Datum: 2009-03-10 Kl: 21:01:39
Besöket på brandsationen idag med skolan var verkligen uppskattat. Kan ha varit för att brandmannen som skulle hålla föredraget för oss var en riktig "DILF" enligt Linns mening. En riktigt brandhunk ! Vi fick kolla på brandbilarna och åka på brandstången. Det låter som om vi var en förskoleklass på besök med det var roligt i alla fall.

På eftermiddagen hade vi egen hårvård så handikappade Sofia slingade mitt hår. Jag har inte bestämt mig än om jag är nöjd eller inte, men det kommer väll. Det har ju varit ett jäkla tjat om att jag ska bli blond igen men jag tror inte att jag vill det längre.

Nyss gjorde jag något pinsamt. Jag var ute med min lillebror och köpte glass från glassbilen. Jag kände mig som en fyraåring men vad gör man inte för lite glass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0