China !

     Datum: 2009-03-15 Kl: 19:07:16
Vilken dag asså. Tog mig som sagt till Hang där jag joinade henne och kollade på tv i elsängen. Sen slaggade vi ett tag och spelade bloons på hamsterpaj. Sen kollade vi lite mer på tv och sen bråkade vi. Hon vägrade ge mig mat fast jag inte ätit på sex timmar. Så det slutade med att jag gick hem med en påse nudlar och fick äta upp dom hemma.

Hittade i alla fall mina hörlurar nu när jag kom hem. Tur var väl det annars hade jag inte kunnat åka till skolan imorgon.


Och ja, det kommer bilder från festen ... snart.


Funderar på att hoppa in i duschen ett slag eftersom jag inte tagit tag i den delen av mitt liv än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0