Dagen !

     Datum: 2009-03-23 Kl: 21:49:30
Satan. Jag har ont i halsen. Jag börjar bli förkyld. Crap !

Jag ligger och kollar på Spårlöst och dom är på Hawaii och härjar och jag är inte alls avundsjuk.

Jag sa att jag skulle studera innan och det gjorde jag faktiskt. Mycket dessutom så jag kan verkligen gå och lägga mig med gott samvete.

För övrigt så konstaterade mina föräldrar idag att min lillebror som fyller fjorton år i år inte får använda brödrosten på mornarna för att han fortfarande inte lärt sig att dra ut sladden. Någon som borde känna sig lite misslyckad för en stund ?

Vädret verkar har beslutsångest också. Det pendlar mellan sol, hagel, regn och snö hela tiden. Hade vi inte bestämt att det skulle vara vår nu ?

Nu ska jag strax sova så jag orkar masa mig upp vid fem inatt för att duscha. Är rätt behövligt med tanke på att jag inte duschat mitt hår på X antal dagar.

Sleep tight .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0