Fredag !

     Datum: 2009-03-20 Kl: 17:52:31
Skulle bloggat för er igår men nej, däckade kvart i tio. Orkade inte ens fälla upp locket på datorn. Men det blir en liten snabbis nu istället.

I skolan kollade vi på filmen "Clueless" på engelskan. Sofia sov lite. Jag sov lite. Man blir så nedrans trött av filmer alltså, även fast den var ganska bra.
Vi käkade kyckling & nudlar på lunchen. Det blir fasen godare och godare för varje gång. Hade viljat ha lite nu.
På matten gick vi till rektorn lite och bad honom fixa lite grejer till vårt UF. Så jag slaggade lite på soffan på hans kontor ett slag. Sen sålde vi skitpåsar i en rasande fart och satt sen med cirkus 800 inkasserade kronor i handen. Vi skulle bokföra och hur mycket vi än räknade om pengarna så kunde vi inte komma ifrån att vi låg 40 kronor plus. Det har vi inget emot så länge det är på plussidan. Sista halvtimmen som fanns kvar av mattelektionen så jobbade vi faktiskt lite.

Ikväll ska jag åka med Jocke & Co till Paulina och äta tacopaj. Yiiieyh !
Kommer nog inte blir mycket mer uppdatering idag eftersom jag måste lägga mig tidigt så att jag är i form för att sälja skitpåsar imogon på UF-mässan. Jag är fan på mässa varenda helg märker jag nu. Vad vuxen och mogen jag känner mig, men jag får ju inte glömma bort att min lärare faktiskt tycker att jag umgås med mogna killar. Dom är så duktiga mina små modeller.

Vill bara säga att min rektor spelar låtar för oss på sitt Spotify. Självklart har han Spotify som han själv säger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0