Fredag !

     Datum: 2009-03-13 Kl: 12:30:38
Vill bara säg att jag stör mig varje morgon på en fucking halsbrännareklam som går på radion. Den är lam, äcklig och töntig och jag vill bara mosa någon när jag hör den. Jag vet att man inte har mycket till liv om man stör sig på en reklam om halsbränna på morgonen men då måste jag tyvärr medge att jag inte har det heller. För jag kan inte sluta störa mig på det !

Tillbaka till verkligeheten. Vi kollade på film på Engelskan. "Emma" hette den och den var bara långtråkig men vi kunde ju glädjas att det var Kebab till lunch. KEEEEBAB ! Men det är så satans svårt att äta, vi bara spillde på golvet, kläder och bord hela tiden.

Nu är det matte med Jurga. Vi måste verkligen arbeta men det gör vi inte. Det blir alltid så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0