Friday !

     Datum: 2009-03-06 Kl: 17:55:56
Jag tar tillbaka det jag skrev om den slappa engelskalektionen. Det blev övningar inför det nationella provet och summan av kardemumman visade att jag & Linn inte är lämpade för nationella prov.

På eftermiddagen drog vi igång med matte och inte heller det var vi lämpade för. Vi gick istället en runda och drack vatten, sen var vi även och hälsade på uppe på Idrott & Hälsa en sväng för att få tiden att gå. Lite matte gjordes iofs, men det var inte mycket. Det blir så mycket mer gjort när Sofia är i skolan och sätter upp lite regler för oss.

Ikväll blir det väl till att bege sig till Rasmus och fira honom lite. Kan dock inte festa till det för mycket eftersom jag måste upp runt sju imorgon för att duscha innan vi åker till Elmia på frisörmässa med skolan. Kommer få dras med ett stycke bakis-Linn också, frågan är bara hur mycket bakis. Ska bli intressant att se.

Happy Friday !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som att jag är värsta mamman, det är jag inte!

2009-03-06 @ 19:18:19
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0