Godmorgon !

     Datum: 2009-03-06 Kl: 08:37:20
Jag trodde att den här dagen skulle bli riktigt lång och tråkig men det visar sig nu att vår engeleskalärare är ledig. Visst, vi måste ha engelska ändå men med vår gamla svenskalärare och då blir det slappt för hon vet knappt vad vi ska göra. Eller, jag ska kämpa mig igenom min 3 månader försenade engelskabok som jag måste läsa ut och göra fyra recensioner på (!)
Det är lite roligt att min lärare kommer fram och pratar engelska med mig medans jag sitter här och svarar på svenska. Men hon är faktiskt svenskalärare i grund och botten så hon borde uppskatta att jag pratar svenska.

Sätter igång ett Lars Winnerbäck - maraton på Spotify och recenserar "Murder on the Orient Express". Får väl duga.

Kommentarer
Postat av: Fidde

Det är lite roligt att min lärare kommer fram och pratar engelska med mig medans jag sitter hör och svarar på engelska. Men hon är faktiskt svenskalärare i grun och botten så hon borde uppskatta att jag pratar svenska.



Mickan ser du felet hon pratar engelska och du svara på engelska ;)

2009-03-06 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0